مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

غم خوار می طلبم

غم دل دارم بی همدمی . بی همراه 

مونسی خواهم ببیند این غمم را ... 

 

خداوندا 

تویی غم خوار 

تویی مونس 

تویی همراه 

 

خداوندا 

تویی منجی 

تویی همدم 

تویی بینا 

 

تو ای غم خوار و مونس . همدم من! منجیم باش ... 

انسانیت

یه میل از آتی : 

 

روزی از دانشمندی ریاضی دان نظرش را در مورد انسانیت پرسیدند. در جواب گفت: 

 

- اگر زن یا مرد صاحب اخلاق باشد نمره یک میدهم  :۱ 

- اگر دارای زیبایی هم باشد یک صفر جلوی عدد یک می گذارم : ۱۰ 

- اگر پول هم داشته باشد یک صفر دیگر جلوی ۱۰ میگذازم : ۱۰۰ 

- اگر دارای اصل و نسب هم باشد یک صفر دیگر جلوی ۱۰۰ میگذارم: ۱۰۰۰ 

  ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی بجز صفر باقی نمی ماند : ۰۰۰ 

          و صفر هم به تنهایی هیچ است و آن انسان هیچ ارزشی ندارد 

 

 

نه می خوام بالای منبر برم نه به آدمایی که اول به غیر یک فکر میکنن و آخرش اگه وقت شد به یک یاداوری کنم که بجای ۱۰۰۰ به ۰۰۰۱ رسیدند! اونم بعد کلی فکر!  

نگران نباشید... این بار با خودمم که:

 

اول: اصلاح شم 

دوم: ملاک ارزش گذاریمو تغییر بدم 

  

 

 تا باشد لرزانکی برای دلمان ! 

 دلهای کثیف و پر کینه...

دعا کردم...

ای خدا آخه این وسط منو کجا جا گذاشتی؟

نگفتم دارم میفتم؟

نگفتم منو سفت بچسب؟

نگفتم بهت نیاز دارم؟

گفتم یا نگفتم؟

...

....

.....

......

.......

به قول لره: خدایا گناهامو نادیده بگیر همون طور که دعاهامو نشنیده گرفتی...