مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

بازیگری سخت ترین شغل دنیا...

آبرو چیز خوبیه... چیزیکه من این روزا تو شرکت برام نمونده..!

از بس رقیق القلب شدم... !!!!!

و این چیز رقیق قلپ قلپ از چشم میچکه رو مقنعم... مقنعه ای که مدت هاست جز تیرگی رنگی به خودش نمی بینه چون نمی خوام خیسیش رو همه متوجه شن...

این مانیتور ، این میز، این کیبورد، نرم افزار EA، سامانه املاک و مستغلات کشور، سامانه خودرو، این پارتیشن برای من شده حکم همون درختی که یک مرد! وقتی میخواد بره خونه غم و غصه هاشو دم در میریزه به پاش و با لب خندون میره تو...

این رقیق القلب بودن حول همه چی میگرده... از دیدن سایت محک بگیر تا خوندن وبلاگ یه آدمی که داغ دلش تازه شده تا خوشحالی ای که تو نگاه یه مادر از دیدن بچش موج میزنه تا .... بی انتها!

آتنا میگه سعی کن شاد تر باشی.. اصلا خوب بازی نمی کنی... و وقتی اینو گفت دلم واسه خودم سوخت که چقدررررررر دلم داغونه که با اینهمه چیز رقیق که قلپ قلپ میچکه رو شیشه عینکم و منو مجبور به تمیز کردنش می کنه، با اینهمه تلاش برای شاد بودن... بهم میگن بازیگر خوبی نیستی ... 

و تا امروز من مثل آقای فلان و خانم بهمان تمام این مدت تو پوست خودم نمی گنجیدم که وااااااااااااااااااااااای من چقدر باحالم و خوب بازی می کنم و چرا من و استعدادم تا حالا کشف نشدیم!!!!!

آدما برای بعضی کارا زاده نشدن!!! و مسلما شامل من و بازیگری هم میشه...

نظرات 5 + ارسال نظر
farshad شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

:|..حرفی ندارم..فقط این پست از اون مهسا خانومی که یک زمانی میومدم و اینجا پست های سفرنامش رو میخوندم خیلی دوره...همین

را ش چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام مهســــــــــــایی
خوبی دختر؟این پست ها چی میگن؟
با این پست هایی که این روزا میزاری نگرانم کردی
بیشتر مراقب خودت باش:*
البته منم مث تو فک می کردم خوب بازی می کنم ولی...

فالگیر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

ااا اسمم یادم رفت!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام
ادراک هم چیز خوبیه که بعضی ها ندارند. یعنی عین پر طاووس میمونه به هرکس نمیرسه.باید دود خورده باشی تا بگیری مطلب رو.

behzad سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://shadmehr-music31.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد