مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

برگشتن روزگار سهل است ... یارب نظر تو برنگردد


امروز اومدم یچیز ازتون بخوام و برم

وبلاگ خون خفنی نیستم... جز چندتا از یارهای غار وبلاگم جای دیگه سرک نمیکشم ولی بین همین چندتا، 2 3 تاشون خیلی مخاطب دارن ... اونایی که از ته دل می نویسن، طوریکه محاله ممکنه دردی رو مطرح کنن و اشک من راه نیفته

حالا شما فکر کنید طرف میاد میگه آقا فلان مشکل رو دارم دعا کنید! یهو میبینی نیم میلیون آدم مثل خود من شب قدر واسش ضجه میزنن که خدایا اونو به خواستش برسون... چی بالاتر از این؟!

اینکه فقط چندتا دونه مخاطب دارم اصلا مساله ای نیست که همین چندتا واسم یک دنیا ارزش دارن ... ولی حالا وظیفتون سنگینه ... چون از شما چند تا میخوام برام خواهری و برادری کنید و از ته دلهای پاکتون از خدا بخواید حال خانوادم بخصوص پدرم خوب شه ... 

بغض داره گلومو میسوزونه ولی امیدم به خدای مهربون و دعاهای شماست

شک ندارم وقتی دستامونو بدیم به دست هم و یک دل از خدا بخوایم رومون رو زمین نمیندازه ... دستمو دراز کردم، ممنون میشم تنهام نذارید

ان شاالله با خبرهای خوب بر میگردم

یا علی


نظرات 9 + ارسال نظر
mohsen جمعه 7 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام و درود،
انشاالله به هر آنچه در نیت و دل داری براتون برآورده بشه.
عاشق خالص و مخلص بودنم که به معنی واقعی کلمه، داخل متن تونستم احسای کنم .

سارا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

انشالله که هر چی خیره پیش بیاد - ذکر یا من اسمه دواه و ذکره شفا زیاد بگو عزیزم

ان شاالله
چشم عزیزم... حتما

زهرا چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ب.ظ

انشالله که هر چه زودتر بهبودی کاملشونو به دست میارن.

ان شاالله ... ممنون عزیزم :*

آیدا چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ http://aida.special.ir

سلام عزیزم
خیلی به یادتم.
امییدوارم خوب باشی و همه چیز رو به راه باشه.
به امید خدا...

سلام به روی ماهت
ممنونم آیدای قشنگم :* شما دعا کن ، مطئنمم همه چی خوب میشه :*

آیدا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ http://aida.special.ir

سلام عزیزم
متاسفم که اینقدر آشفته ای.
حتما دعا می کنم.
به امید خدا...

سلام گلم :*
دل خوشم به دعات :*
خدا امید همه ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد